czwartek, 4 lutego 2016

Sernik na zimno.



Dzisiaj będzie prosty sposób na sernik bez pieczenia. Miał być sernik z piekarnika, a wyszedł z lodówki ;). Tym razem moja mama zapytała czy nie zrobiłabym sernika za zimno. U mnie mówisz i masz :)

Skłądniki:

  • 1kg sera z wiaderka
  • 3 galaretki
  • Owoce


Galaretkę rozpuszczam w ½ szklanki gorącej wody i rozpuszczoną łącze mikserem z ½ kg serka.


Wlewam do formy i wkładam do lodówki.


Przygotowuje drugą galaretkę w ten sam sposób i łącze z drugą częścią sera. 


Gdy pierwsza warstwa stężeje wlewam drugą. Na wierzchu układam owoce i znowu do lodówki.


 Przygotowuje ostatnią trzecią galaretkę według przepisu i zalewam nią ciasto. 
 Wszystko znowu trafia do lodówki. Szybkie, łatwe i przyjemne w wykonaniu.



44 komentarze:

  1. też taki robię! tylko na samym dole tortownicę wykładam biszkoptami - spróbuj, będzie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem daje biszkopty :) Akurat ten był ze składników, które miałam w zapasach ;)

      Usuń
  2. Robię bardzo podobny, dzieciaki go uwielbiają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na milion procent skorzystam! Uwielbiam serniki, tyle ze kupuje zawsze w sklepach ale sama sprobowac nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, jest bardzo łatwy chociaż to bardziej deser na zimno niż taki prawdziwy sernik ;)

      Usuń
  4. Jak ładnie udekorowany. Ja nie mam cierpliwości żeby tak ładnie wszystko układać, za to serniki na zimno kocham.

    OdpowiedzUsuń
  5. o pani ja wbijam do Ciebie na ten serniczek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać wcześniej to się nowe ciacho zrobi ;)

      Usuń
  6. o kurcze, tak jeszcze nie robiałam
    kocham serniki w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki chyba najprostszy sposób na sernik :)

      Usuń
  7. uwielbiam ciasta na zimno!!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie najlepsze ciasto ever! Uwielbiam serniki na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubie, chociaż wole ten pieczony .. :)

      Usuń
  9. Przepis w sam raz dla mnie...prosty i szybki. Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przepis wyjątkowo szybki i łatwy :)

      Usuń
  10. o mniam! ale mi teraz smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak Ty mi kiedy pokazujesz te pyszności u siebie ;)

      Usuń
  11. Sto lat nie jadłam sernika na zimno. Ale mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie też i pewnie gdyby nie było zamówienia na nie to bym nie robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na przyszłość proszę ostrzegać, że wpis zawiera takie apetyczne fotki! To nieetyczne... człowiek zajrzy i wieczorem ślinka mu po brodzie cieknie, a tu już zęby umyte ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham serniki na zimno, kocham owoce, które dodałaś, kocham galaretkę... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pogardziłabym takim deserem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sernik na zimno. I kurcze... po 23.00 a takiego smaka mi narobiłaś, że muszę iść coś zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sernikach na zimno kocham właśnie to, że są takie proste i takie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je za to lubię. . Chociaz smak wole tych pieczonych ;)

      Usuń
  19. Ale cudownie wygląda ten serniczek. Wszamałabym kawałeczek. Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń