sobota, 19 listopada 2016

Zmiany.



„Nikt nie lubi, kiedy jego świat rozsypuje się na kawałki”
                                                                              Paulo Coelho 


Czasem myślimy, że wszystko się w naszym życiu jakoś ułoży. Wydaje nam się, że coś nam się nigdy nie przytrafi, 
 a to się dzieje.. I musimy sobie radzić.. bo nie ma innego wyjścia. Bo poddać się nie wolno. 

Lubicie zmiany? Ja chyba nie bardzo.. wole mieć wszystko poukładane. Tylko życie nie jest takie poukładane jak bym sobie tego życzyła. 


Zaczynam jakby wszystko na nowo.. tylko z bagażem swoich doświadczeń. To już nie będzie takie łatwe, bo
 w moim życiu są dwie najważniejsze osoby. Mój powód żeby wstać i radzić sobie z wszystkimi przeciwnościami losu. Już zawsze będą na pierwszym miejscu. I nigdy nie będę żałowała tego, że są w moim życiu, bo ich pojawienie się na świecie to najpiękniejsze, co mnie spotkało.

Pozostaje wierzyć, że jeszcze będzie pięknie.. może nie jutro czy za miesiąc, ale kiedyś..


„Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.”
                                                                                                              Paulo Coelho


23 komentarze:

  1. Aniu mocno Cię przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj że zawsze możesz na mnie liczyć :) Twoja Asia :)

      Usuń
    2. Wiem :) "Przy­jaciele są jak ciche anioły, które pod­noszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać." :*

      Usuń
  2. Kurcze nie wiem co się stało ale pamiętaj: "po ciemnej nocy jasny dzień nadchodzi" wiec "nie trać nadzieje jakkolwiek sie dzieje"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię zmiany, szczególnie że przez rutynę często wpadam w doła i zamykam się na wszystko. Co jakiś czas muszę sobie znaleźć coś nowego, żeby mieć motywacje do działania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taka byłam ..tylko potem jak pojawiły się dzieci zrobiłam się taka "poukładana" ;)

      Usuń
  4. Niestety ale ludzie często się poddają i są bierni dla swojego życia zamiast o nie walczyć ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..to chyba tak jest, że czasem ciężko zrozumieć, że trzeba coś zmienić i zawalczyć :)

      Usuń
  5. Witam w klubie! Nie znoszę zmian, nawet do tych najmniejszych muszę się długo przyzwyczajać! Niestety córka odziedziczyłą to po mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubie zmiany zawsze oznaczają cos dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uznam, że to były dobre zmiany..

      Usuń
  7. nie lubimy zmian ale są one początkiem czegoś nowego! oby dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby zmiany wyszły na dobre! super post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię tylko te zmiany, nad którymi mogę mieć kontrolę - i które wynikają z mojego własnego "chcenia" i dążenia. Za innymi nie przepadam - a niestety nie da się ich uniknąć. Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem z tych, którzy zmian nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń