piątek, 30 grudnia 2016

Nowy Rok




„Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je
 przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak
 pot­ra­fimy być ni­mi jutro?” 

                                                                                                                Phil Bosmans


Koniec roku..  trudnego dla mnie roku. Ten rok emocjonalnie mnie wykończył.. a właściwie ostatnie lata. Zaczyna się jednak Nowy i mam nadzieję lepszy. 

Kiedyś ktoś mi powiedział, że żeby być szczęśliwym trzeba wszystko sobie poukładać w głowie i sercu. A jak sami z sobą sobie poradzimy to będziemy mogli otworzyć się na wszystko, co nas może spotkać.. na szczęście. 

Więc ja zaczynam układać, trochę za wolno, ale zaczynam. 

I niech ten Nowy Rok przyniesie chociażby spokój z odrobiną szczęścia;)



I właśnie szczęścia Wam życzę.

KukAnia

26 komentarzy:

  1. W tym Nowym Roku życzę Ci dużo zdrowia, bo ono jednak jest najważniejsze, żeby ten rok okazał się dla Ciebie bardzo szczęśliwy a wszystkie zmartwienia i problemy zostały na zawsze w tym starym 2016 roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ono jest najważniejsze.. czasem zapominam o tym.. i myślę, że dobrze, że mi przypomniałaś..

      Usuń
  2. to zycze, żeby udało się to wszystko poukładać i żeby ten rok był zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja życze dużo zdrowia i spełniania wszystkich marzeń w nadchodzacym nowym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i tego co najpiękniejsze życzę na ten nowy rok :)

      Usuń
  4. "Po ciemnej nocy jasny dzień nadchodzi" więc zmiana musi być :**** oby to był już ten nadchodzący rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mam nadzieję ;). Szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
  5. nowy rok tuż tuż:) wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. „Moje serce obawia się cierpień. Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia, bo każda chwila poszukiwań jest chwilą spotkania z Bogiem i z wiecznością”. Paulo Coelho –

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto się nie boi.. chyba tylko ten, który nigdy cierpienia nie czuł..

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo zdrowia i szczęścia na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zaczynam sobie układać.
    Dużo szczęścia,miłości i radości w Nowym Roku życzę!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego :) Powodzenia w poukładaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby teraz było tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię cytaty Phila Bosmansa :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń