piątek, 27 listopada 2015

Trzy małe świnki.




Pewnie każdy zna tą bajkę :). To wydanie wzbogacone o dużo dźwięków, niektóre tworzą napięcie, inne śmieszą. 

Trzy małe świnki.

Ja czytam, a dziecko naciska odpowiednie znaczki na planszy. Książeczka bawi i mnie i dzieci. Możemy usłyszeć jak wilk dmucha, jak świnki się boją czy jak ląduje zły zwierz ;) w garze.


wilk


Po naciśnięciu znaczka z trzema świnkami słychać wesołą melodie. Moje młodsze dziecie skacze w rytm muzyki 
a starsze śmieje się i naciska przyciski tworząc napięcie w różnych życiowych (domowych) sytuacjach.

Trzy małe świnki Olesiejuk



Wydawnictwo Olesiejuk.

8 komentarzy:

  1. Mój synuś jak był may lubił takie książeczki z dźwiękami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dźwięki super,tylko ja się jakoś bałam zawsze tej bajki :( i synek też jej nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z bajką "Wilk i siedem koźlątek" :)

      Usuń
  3. Jej, przypomniałaś mi o tej bajce. Tak bardzo ją lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiałam tę bajkę za szkraba. dzieci moje wolą teraz bardziej te ksieżniczkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie tę bajkę, sliczne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mamy jeszcze w swojej biblioteczce takiej książeczki dźwiękowej i zastanawiam się żeby jakąś kupić córce pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń