czwartek, 14 stycznia 2016

Tanie gotowanie. Smaczne i proste dania.




  
Przychodzi taki moment, kiedy mam wrażenie, że gotuje ciągle to samo i wtedy szukam nowych pomysłów. Ostatnio w poszukiwaniu inspiracji pomocną stała się książka „Tanie gotowanie”. 



Przepisy w niej są proste, a produkty dostępne. Opisy są dokładne, więc myślę, że każdy by sobie poradził 
z przygotowaniem tych dań. 




Zdjęcia wyglądają apetycznie.


 Wiele z tych potraw już przygotowywałam ale trochę inaczej (tak jak babcia :P intuicyjnie), a gotując zgodnie 
z tymi przepisami dania wyszły trochę inaczej więc odmiana w kuchni była :)


Polecam tym, którzy szukają łatwych opisów przygotowania znanych potraw.  Znaleźć tu możemy przepisy na zupy, gołąbki, pulpety i krokiety.


 Pierogi, nadziewane warzywa, placki ziemniaczane i wiele więcej.



Wydawnictwo Olesiejuk

22 komentarze:

  1. Mnie to żadna książka nie pomoże :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ciacha piękne u Ciebie widziałam (i w takiej ilości)..więc myślę, że z tak prostymi przepisami na pewno dałabyś radę :)

      Usuń
  2. Widzę, że bardzo wiele różnych dań można w tej książce znaleźć. Fajne jest w niej to, że składniki tych potraw są ogólnodostępne, w praktycznie każdym sklepie można je dostać w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to istotne.. ja często takie produkty mam w domu (zapasy) ;)

      Usuń
  3. Mi też często brakuje pomysłów. Niby jesteśmy nimi zalewani dookoła, ale mi by się taka książka przydała. Wszystkie tanie i proste pomysły w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubie takie zestawienia :).. chociaż nie wiem czy nie za dużo tych książek się u mnie zbiera..

      Usuń
  4. Tanie, i proste, tak lubię gotować najbardziej:) wprawdzie pomysłów mam dużo, ale nowe inspiracje zawsze się przydadzą. chociaż ja to raczej po blogach śmigam, niż do książek zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po blogach oczywiście też ;) ..ale mam słabość do książek kucharskich :)

      Usuń
  5. Ta książka na pewno zawiera wiele ciekawych przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  6. książka dla mnie:D lubię tworzyć prosto i tanio:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ostatnio na takim etapie:) Muszę sobie inspiracji poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też .. i właśnie niedawno moje dzieci się nią zajadały ;)

      Usuń
  9. Lubie proste i sprawdzone przepisy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie korzystałam z żadnej książki przy robieniu obiadku, zazwyczaj inspiracji czy przepisów szukam w internecie. A książka dość ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń