poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Palmolive Naturals żel i płyn do kąpieli dla dzieci.





  Należę do tych mam, które uważają, że fajnie jest dziecku stworzyć poczucie bezpieczeństwa np. tworząc powtarzające się sytuacje każdego dnia. Do takich zaliczam wieczorną kąpiel zwłaszcza, gdy dziecko jest maleńkie, ale i dla starszego dziecka jest to sposób na uspokojenie i zapowiedz tego, co będzie zaraz, czyli spania. 

   Ostatnio moja lubiąca kąpiele córka zaczęła się buntować przed wejściem do wanny. Nie było to raczej związane z jakimś traumatycznym przeżyciem (nic się w wodzie nie wydarzyło) tylko według mnie buntem dwulatki. Tym bardziej, że kąpie ją sama i wiem,
 co się dzieje w tym czasie. Efekt chwilowy przynosiły nowe zabawki do kąpieli. Niestety wszelkie kąpielowe gadżety szybko się nudziły
 i znowu pojawiał się problem jak ją do tej kąpieli przekonać. Rozwiązanie znalazło się samo.. Kiedy skończył się płyn do kąpieli trafiłam na promocje Palmolive Naturals dla dzieci. Okazało się, że dozowanie pompką na rączkę a następnie „samodzielne” umycie się było strzałem w dziesiątkę. Moja córa znowu chętnie się kąpie a ja mam jeden problem z głowy.



Posiada delikatną formułę i jest wzbogacony ekstraktami z migdałów i aloesu.

Według mnie ma przyjemny migdałowy zapach i nie wysusza skóry, sprawdziłam i na dzieciach i na sobie. Przyjemnie się pieni a skóra po użyciu żelu jest delikatna i pachnąca. Pompka ułatwia dozowanie.

Niestety jest też wada, z której przyznam się szczerze nie zdawałam sobie sprawy. Nie znam się na składzie kosmetyków..  A szukając informacji na ten temat dowiedziałam się, że posiada w składzie Sodium Lauryl Sulfate (SLS). Cytując za wikipedią ( pl.wikipedia.org) „(…) Związek ten jest szeroko stosowany, jako detergent o charakterze jonowym. Działa drażniąco na skórę i może powodować wiele problemów skórnych(…) „ Niestety, jeśli ten środek faktycznie jest szkodliwy to zauważyłam go w większości płynów, szamponów i żeli, które posiadam.

4 komentarze:

  1. Mój Kubuś uwielbia ten żel. Super się pieni i dziecko ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaczki też lubią.. faktycznie fajny zapach pozostaje na skórze :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy jeszcze nie miałam okazji używać tego żelu, ale jak będzie możliwość to go na pewno sprawdzę. Ja jestem również bardzo zadowolona z korzystania z peelingu https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/zele-i-peelingi który dla mnie jest wyjątkowo dobry.

    OdpowiedzUsuń